ZWROTY

Polityka zwrotów i refundacji:

Przysługuje Ci prawo do rezygnacji z zamówienia w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Termin rezygnacji z zamówienia wynosi 14 dni od dnia otrzymania towaru lub od dnia, w którym wskazana przez Ciebie osoba trzecia, niepełniąca funkcji przewoźnika, weszła w posiadanie dostarczonego produktu. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia wraz z podaniem numeru zamówienia i liczby produktów, które zwracasz. O swojej decyzji możesz nas poinformować drogą mailową pisząc na adres emdrzymcialabel@gmail.com

Zwrot środków za zamówienia od 1 marca 2023 roku przekazywany jest tylko i wyłącznie na kartę podarunkową na platformę everysponge.com wraz z zakładką EMDRZYMCIA. Karta podarunkowa wysyłana jest mailowo w ciągu 14 dni od dnia rozpatrzenia zwrotu. Karta podarunkowa ważna jest trzy miesiące od dnia wydania. 

 

Warunki zwrotów: Aby towar kwalifikował się do zwrotu, upewnij się, że:

* Towar został zakupiony w ciągu ostatnich 14 dni

* Towar umieszczony jest w oryginalnym opakowaniu

* Towar posiada nieuszkodzone metki papierowe

Zwrotowi nie podlegają następujące towary:

* Towary wykonane na zamówienie lub ściśle spersonalizowane.

* Towary, które ze względu na swój charakter nie mogą być zwrócone, np. towary, które ulegają szybkiemu zepsuciu lub których data ważności minęła.

* Towary, które ze względu na bezpieczeństwo zdrowotne lub higieniczne nie nadają się do zwrotu i po dostarczeniu zostały rozpakowane.

* Towary, które po ich dostarczeniu, zgodnie ze swoim charakterem, zostaną nierozerwalnie połączone z innymi przedmiotami. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu towaru, który nie spełnia powyższych warunków zwrotu.

Decyzję o zwrocie podejmujemy według własnego uznania. Zwrot towarów Klient ponosi koszty i ryzyko związane z odesłaniem towaru do nas.

Towar należy wysłać na następujący adres: Maria Drzymalska ul. Piotra Skargi 2/12 14-200 Iława

Nie ponosimy odpowiedzialności za towary uszkodzone lub zagubione w trakcie transportu zwrotnego. Nie ponosimy odpowiedzialności za paczki niedostarczone przez kuriera. Z tego względu zalecamy korzystanie z ubezpieczeń i usługi śledzenia przesyłek pocztowych. Nie możemy dokonać zwrotu pieniędzy jeśli nie otrzymamy towaru lub potwierdzenia przyjęcia przez nas przesyłki zwrotnej.

 

Kontakt do nas:

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej Polityki Zwrotów i Refundacji, skontaktuj się z nami drogą mailową na adres emdrzymcialabel@gmail.com

+48602683636

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl