ZWROTY

Polityka zwrotów i refundacji:

Przysługuje Ci prawo do rezygnacji z zamówienia w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Termin rezygnacji z zamówienia wynosi 14 dni od dnia otrzymania towaru lub od dnia, w którym wskazana przez Ciebie osoba trzecia, niepełniąca funkcji przewoźnika, weszła w posiadanie dostarczonego produktu. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia wraz z podaniem numeru zamówienia i liczby produktów, które zwracasz. O swojej decyzji możesz nas poinformować drogą mailową pisząc na adres emdrzymcialabel@gmail.com

Zwrot środków za zamówienia od 1 marca 2023 roku przekazywany jest tylko i wyłącznie na kartę podarunkową na platformę everysponge.com wraz z zakładką EMDRZYMCIA. Karta podarunkowa wysyłana jest mailowo w ciągu 14 dni od dnia rozpatrzenia zwrotu. Karta podarunkowa ważna jest trzy miesiące od dnia wydania. 

 

Warunki zwrotów: Aby towar kwalifikował się do zwrotu, upewnij się, że:

* Towar został zakupiony w ciągu ostatnich 14 dni

* Towar umieszczony jest w oryginalnym opakowaniu

* Towar posiada nieuszkodzone metki papierowe

Zwrotowi nie podlegają następujące towary:

* Towary wykonane na zamówienie lub ściśle spersonalizowane.

* Towary, które ze względu na swój charakter nie mogą być zwrócone, np. towary, które ulegają szybkiemu zepsuciu lub których data ważności minęła.

* Towary, które ze względu na bezpieczeństwo zdrowotne lub higieniczne nie nadają się do zwrotu i po dostarczeniu zostały rozpakowane.

* Towary, które po ich dostarczeniu, zgodnie ze swoim charakterem, zostaną nierozerwalnie połączone z innymi przedmiotami. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu towaru, który nie spełnia powyższych warunków zwrotu.

Decyzję o zwrocie podejmujemy według własnego uznania. Zwrot towarów Klient ponosi koszty i ryzyko związane z odesłaniem towaru do nas.

Towar należy wysłać na następujący adres:

Everysponge

 ul. Sobieskiego 45B/8

14-200 Iława 

+48602683636 

everyspongepl@gmail.com

Nie ponosimy odpowiedzialności za towary uszkodzone lub zagubione w trakcie transportu zwrotnego. Nie ponosimy odpowiedzialności za paczki niedostarczone przez kuriera. Z tego względu zalecamy korzystanie z ubezpieczeń i usługi śledzenia przesyłek pocztowych. Nie możemy dokonać zwrotu pieniędzy jeśli nie otrzymamy towaru lub potwierdzenia przyjęcia przez nas przesyłki zwrotnej. Produkt musi posiadać wszystkie metki. Produkt nie może posiadać śladów użytkowania: podkład, zaciągnięcie. Produkty muszą być odesłane w nieuszkodzonym, oryginalnym opakowaniu: karton. Karton musi zostać zabezpieczony folio-pakiem. 

 

Kontakt do nas:

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej Polityki Zwrotów i Refundacji, skontaktuj się z nami drogą mailową na adres everyspongepl@gmail.com

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl